Els veïns i amics del barri de Sant Roc de la Garriga tornen a organitzar la festa del barri, el proper dissabte 2 de setembre. La festa, organitzada per tercer any consecutiu, tindrà lloc a la plaça de l’Església. L’activitat principal serà un sopar popular que, servit pel Bar la Plaça, començarà a les 9 del vespre. Abans però, hi haurà contes per als més petits a càrrec d’Eva Beltran i Julieta Sunyol amb una vetllada anomenada ‘Contes a la vora del Roc’. La comissió obsequiarà també a tots els infants que s’anomenin Roc.
Després del sopar hi haurà una quina popular i una mica de música per acabar la jornada. L’endemà es farà la missa en honor al Sant, a la parròquia de Sant Esteve, a les 11.30 hores.
Com a novetat, enguany la comissió de festes ha reunit un recull de fotografies, tant antigues com de la recuperació de la festa i restauració de la capella, que s’exposen en un local de la plaça, per fer memòria de tot el que s’ha fet els darrers anys.
Comissió Sant Roc La Garriga