Jornada político-festiva en forma de calçotada antifeixista

Tindrà lloc aquest dissabte, 4 de març, a Can Luna i també es presentarà la candidatura a les eleccions municipals

0

La CUP La Garriga hem organitzat per aquest dissabte, 4 de març, una jornada político-festiva a Can Luna. Inclou una calçotada popular i també es presentarà la candidatura a les eleccions municipals. A la una del migdia tindrà lloc l’acte polític en el qual intervindran, per primer cop, les persones que encapçalen la llista: Francesc Boixader, Marta Folch i Eulàlia Casas. 

La jornada que hem preparat des de l’organització de l’esquerra independentista, començarà a les dotze del migdia amb una conversa amb el fotoperiodista Jordi Borràs sota el títol: “Què hem de fer davant del feixisme?”. El dinar serà animat pel PD Jota Barbetone i la sobretaula per la glossa de Cor de Carxofa. Al partir de les cinc de la tarda es podrà gaudir del concert dels vallesans Zombi Pujol i la música punxada de Dj Sisiphilis i Crazie Pussies.

La jornada està oberta a tothom i qui vulgui participar a la calçotada pot comprar els tiquets al Bar La Plaça o a l’Illot al preu de 12 euros. A banda dels calçots també hi haurà botifarra i hamburgueses vegetarianes.

CUP La Garriga

Article anterior‘Garrigarencs’, l’exposició de retrats dibuixats per Pere Iglesias
Article següentL’alumnat de COM de l’EMAD dissenya i construeix 8 directoris per a la Fira de la Botifarra
Candidatura d'Unitat Popular de la Garriga.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.