Alumnes de l’EMAD fan donació de dues taules auxiliars a l’escola Els Pinetons

0

El Passat dijous 6 d’octubre va tenir lloc la presentació i donació de les peces dels alumnes Daniel Arza i Andreu Rius del projecte Taula auxiliar del cicle formatiu de grau mitjà de Creació d’Objecte i Moble de l’EMAD Escola Municipal d’Art i Disseny a l’escola Els Pinetons de la Garriga.

Les peces que es presenten són projecte de l’EMAD, on es treballa la transversalitat i el coneixement de diverses realitats apropant a l’alumnat a l’entorn del municipi.

En aquest cas, l’EMAD ha treballat amb els usuaris més petits de l’escola per poder saber les necessitats concretes per resoldre i/o proposar un tipus de mobiliari que els sigui útil.

El resultat final ha estat una taula d’experimentació on els nens i nenes podran comprovar l’efecte de les rampes habilitades per promocionar el joc amb qualsevol element. Ha estat creada per l’alumne Andreu Rius.

Una altra proposta és la taula de sensibilitat, on l’alumne Dani Arza s’ha centrat en la sensibilitat visual i, des d’aquest resultat, s’ha creat una peça amb quatre jocs dissenyats per a infants que tenen alguna deficiència visual. Tanmateix, aquesta taula servirà perquè tots els infants es puguin fer una idea i tenir una percepció real de com es troba una persona amb aquestes dificultats.

Sobre l’EMAD

L’EMAD és l’única escola d’Art i Disseny del Vallès Oriental i única de Catalunya que ofereix el Cicle formatiu de grau mitjà de Creació d’objecte i moble, que té com a objectiu formar a futurs dissenyadors.

Se centra a transmetre el procés de disseny necessari per crear un objecte o un moble. La fusta és el nostre material per excel·lència. Treballem el dibuix tècnic i artístic, que, juntament amb maquetes i talla, es converteixen amb eines de representació dels nostres dissenys. 

Dissenys adaptats a l’usuari final que, a través de l’entorn CAD, detallem per acabar construint nosaltres mateixos a taller de fusteria l’objecte o el moble que haguem dissenyat.

Entenem el cicle com un trampolí cap al disseny de producte, d’interiors, escenogràfic… i qualsevol altra disciplina de disseny, ja que ens ajudarà a tenir una mirada transversal i polivalent.

L’EMAD obre les portes al poble amb diferents actes durant l’any. Un dels valors que té l’EMAD és la de la professionalització dels seus/ves alumnes i una de les millors maneres és la de fer conèixer les necessitats més properes dels veïns de la Garriga.

EMAD Escola Municipal d’Art i Disseny

Article anteriorArrenca la temporada cultural de la FUMH amb Les Festes del Bosc
Article següentExposició “Artística-ment, F art F” amb motiu del Dia Mundial de la Salut Mental
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.