Com a entitats organitzadores del Sopar Solidari del proppassat dia 1 de juliol, Àgora, ANC de l’Ametlla, ANC de la Garriga i Consell Local per la República La Garriga, volem fer arribar el nostre agraïment a totes les entitats i comerços que van col·laborar-hi i a les persones que hi van assistir o contribuir amb la compra de tiquets de fila zero.
En total, 44 comerços i entitats de la Garriga van fer obsequis i aportacions per al sorteig i 202 persones van assistir al sopar.
L’acte va comptar amb la presència del Molt Honorable President Quim Torra, acompanyat per la llavors consellera i ex alcaldessa de la Garriga, Meritxell Budó, l’alcaldessa actual de la Garriga, Dolors Castellà, i membres d’associacions en defensa dels joves imputats, com son Arrels-Alerta, Querellants, Escamots-Motards. L’acte va ser conduit pel Víctor Rodríguez i Pepe Fajula va moderar els parlaments.
El total de diners recaptats ha estat de 1.467,84 €, que s’ingressaran a la caixa de solidaritat per als represaliats per fer front a les despeses judicials que se’n derivin.
Una vegada més, el poble de la Garriga ha mostrat el seu compromís i solidaritat en la lluita contra la repressió.
Gràcies a tothom! No ens aturarem!

Àgora, Consell Local per la República La Garriga, ANC de l’Ametlla i ANC de la Garriga