Xerrada, aquest dissabte, sobre la situació del català

Des de l’assemblea local de la CUP de la Garriga organitzem una xerrada aquest dissabte 28 de maig, a les 12:00 h, a l’auditori de la plaça del Silenci, sobre l'estat i actualitat de la llengua catalana

0

La situació de la llengua catalana, els drets lingüístics, el català com a eina de cohesió, el debat al voltant de la sentència de la imposició del 25 % de llengua castellana a les aules, la segregació escolar per raó d’idioma, el nou marc normatiu o el paper de la comunitat educativa són alguns dels temes que sortiran en el debat d’aquest acte.

Us convidem assistir-hi, aquest dissabte, a l’auditori de la plaça del Silenci, on ens acompanyaran:

  • Júlia Ojeda Caba. Investigadora predoctoral sobre literatura catalana contemporània, crítica catalana i membre del consell de redacció de Catarsi magazine.
  • Jordi Martí. Professor de Filosofia i membre del Grup de Llengua de la Sectorial d’Educació de la Intersindical.
  • Roger Prims. Presentador i conductor de l’acte.

Assemblea Local de la CUP de la Garriga

Article anteriorOrdre del dia del Ple municipal de maig de 2022
Article següentCommemoració de la figura de Manuel Raspall
Candidatura d'Unitat Popular de la Garriga.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.