Comença la campanya de l’ASIC, ‘Per Nadal, consum local’

0
72

Un any més, l’ASIC posem en marxa una campanya per promoure els comerços, els serveis i la restauració de la Garriga. Aquest any, amb el lema “Per Nadal, consum local”, es vol reforçar un relat que ja fa temps que treballem: a la Garriga hi ha de tot i de qualitat. Després de més d’un any de dificultats generades per la pandèmia de la COVID-19,  l’agrupació endeguem aquesta campanya amb il·lusió i optimisme i esperem que s’obtindran uns grans resultats per al comerç, els serveis i la  restauració de la Garriga.

És per això que, durant els propers dies, es duran a terme diferents accions al carrer i en l’àmbit de les xarxes socials que reforçaran la idea de quedar se a consumir a la Garriga per les festes i el fet que també s’espera d’altres persones que puguin provenir de poblacions veïnes del Vallès Oriental. No en va, la Garriga té una posició privilegiada en relació a d’altres viles o ciutats pel que fa a la quantitat i la qualitat del comerç, la diversificació dels serveis i l’alt nivell de la gastronomia.

La campanya tindrà dos focus importants:

-En primer lloc, activitats d’animació al carrer, descentralitzades i durant els dissabtes 11 i 18 de desembre. Es comptarà amb un fotomatón i tallers per a infants, com, per exemple, decorar un marc de fotos de fusta (vegeu imatge adjunta).

-En segon lloc, una campanya ambiciosa per promoure la restauració garriguenca. Aquesta iniciativa, que compta amb la col·laboració i el suport de Mexcla’t, generarà un impacte directe de 5.500 euros (2.750 tiquets) en els establiments tipus cafeteries, bars o restaurants adherits a l’ASIC. I és que tots els associats de l’ASIC repartiran entre les persones que facin alguna compra uns tiquets de 2 euros, acumulables i bescanviables en qualsevol dels establiments restauradors que formen part de l’associació. Les dues  associacions ja han calculat que l’impacte serà molt major perquè aquest val, facilitat per l’ASIC i Mexcla’t, pot ser un estímul per a un consum major.

Aquesta és una primera activitat que duran a terme l’ASIC i Mexcla’t però les dues entitats ja tenim el compromís d’establir noves col·laboracions un cop finalitzi aquesta campanya.

Podeu consultar totes les activitats de la campanya al web www.somlagarriga.cat, a les xarxes socials de Twitter, Facebook o Instagram i al mail hola@somlagarriga.cat o al telèfon 661 361 173.

SOM – ASIC La Garriga

Article anteriorL’Hotel Edelweiss acollirà el mercat de Nadal ‘Petits encants’ d’enguany
Article següentWok de vedella amb verdures
Agrupació de Serveis i Comerciants de la Garriga. Treballem per dinamitzar el comerç del nostre poble.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.