Un any més, l’ASIC posem en marxa una campanya per promoure els comerços, els serveis i la restauració de la Garriga. Aquest any, amb el lema “Per Nadal, consum local”, es vol reforçar un relat que ja fa temps que treballem: a la Garriga hi ha de tot i de qualitat. Després de més d’un any de dificultats generades per la pandèmia de la COVID-19, l’agrupació endeguem aquesta campanya amb il·lusió i optimisme i esperem que s’obtindran uns grans resultats per al comerç, els serveis i la restauració de la Garriga.
És per això que, durant els propers dies, es duran a terme diferents accions al carrer i en l’àmbit de les xarxes socials que reforçaran la idea de quedar se a consumir a la Garriga per les festes i el fet que també s’espera d’altres persones que puguin provenir de poblacions veïnes del Vallès Oriental. No en va, la Garriga té una posició privilegiada en relació a d’altres viles o ciutats pel que fa a la quantitat i la qualitat del comerç, la diversificació dels serveis i l’alt nivell de la gastronomia.
La campanya tindrà dos focus importants:
-En primer lloc, activitats d’animació al carrer, descentralitzades i durant els dissabtes 11 i 18 de desembre. Es comptarà amb un fotomatón i tallers per a infants, com, per exemple, decorar un marc de fotos de fusta (vegeu imatge adjunta).
-En segon lloc, una campanya ambiciosa per promoure la restauració garriguenca. Aquesta iniciativa, que compta amb la col·laboració i el suport de Mexcla’t, generarà un impacte directe de 5.500 euros (2.750 tiquets) en els establiments tipus cafeteries, bars o restaurants adherits a l’ASIC. I és que tots els associats de l’ASIC repartiran entre les persones que facin alguna compra uns tiquets de 2 euros, acumulables i bescanviables en qualsevol dels establiments restauradors que formen part de l’associació. Les dues associacions ja han calculat que l’impacte serà molt major perquè aquest val, facilitat per l’ASIC i Mexcla’t, pot ser un estímul per a un consum major.
Aquesta és una primera activitat que duran a terme l’ASIC i Mexcla’t però les dues entitats ja tenim el compromís d’establir noves col·laboracions un cop finalitzi aquesta campanya.
Podeu consultar totes les activitats de la campanya al web www.somlagarriga.cat, a les xarxes socials de Twitter, Facebook o Instagram i al mail hola@somlagarriga.cat o al telèfon 661 361 173.