Tallers i presència del Cagarric al carrer els dies 11 i 18 de desembre

Amb la idea de dinamitzar el carrer, la campanya de l’ASIC pel Nadal 2021 proposa dos tallers durant dos dissabtes de desembre i una col·laboració amb l’Associació Tres Tombs. Aquesta activitat serà descentralitzada

0

Dissabte, 11 de desembre de 2021

Matí, de 10 a 13:30 h, al Barri de Dalt (Plaça de Can Santa Digna).

  • Fes-te una foto amb el fotomatón.
  • Participa a la gimcana amb ponis, Pony Games (activitat coorganitzada amb l’Associació Tres Tombs de la Garriga). A l’inici del carrer Negociant.

Tarda, de 17 a 20:30 h, a la Plaça de l’Església

  • Fes-te una foto amb el fotomatón.
  • Decora el teu marc de fotografies.
  • Participa a la gimcana amb ponis, Pony Games (activitat coorganitzada amb l’Associació Tres Tombs de la Garriga). A la Plaça Dr. Vic.

Si voleu, veniu vestits amb motius nadalencs i estareu més guapos i guapes per sortir a la foto!

Dissabte , 18 de desembre del 2021

Matí, de 10 a 13:30 h, Barri de Montserrat (Plaça del costat de la Moreneta)

  • Fes-te una foto amb el fotomatón.

Tarda, de 17 a 20,30h, Plaça de l’Església

  • Fes-te una foto amb el fotomatón.
  • Decora el teu marc de fotografies.

Si voleu, veniu vestits amb motius nadalencs i estareu més guapos i guapes per sortir a la foto!


Tant el dia 11 com el dia 18 de desembre, el Cagarric voltarà matí i tarda per la Garriga!


  • CAGARRICS DE FUSTA MIDA NATURAL PER FER-SE FOTOS

Des d’aquest any, l’ASIC disposa de tres Cagarrics de mida natural per tal que els infants es puguin fer fotos als diferents barris. Els farem circular per la Garriga per tal d’animar la presència al carrer i la consolidació del personatge.

  • CAMPANYA DE NADAL I LA RESTAURACIÓ DE LA GARRIGA

Amb l’objectiu d’incorporar establiments de restauració a l’ASIC, hem previst una campanya que ho faciliti. La idea és difondre la idea que a la Garriga s’hi pot fer de tot: comprar, menjar bé i tenir serveis. I, a més, volem explicar que totes aquestes activitats estan altament professionalitzades.

SOM – ASIC La Garriga

Article anteriorPassi gratuït del documental Flor i Tavella, al Cinema Alhambra
Article següentLes compres de Nadal, al comerç local
Agrupació de Serveis i Comerciants de la Garriga. Treballem per dinamitzar el comerç del nostre poble.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.