Avui, 20 de juliol, ha vist la llum el programa de la Festa Major 2021, que se celebrarà del divendres 30 al dimarts 3 d’agost. Com era de preveure, les restriccions derivades de la pandèmia de la COVID-19 han condicionat enormement les activitats programades, però aquestes arriben fins la cinquantena.
En la presentació d’aquest matí, el regidor de Cultura i Joventut, Lluís Rodríguez, i l’alcaldessa, Dolors Castellà, han fet saber que el programa d’enguany parteix de la idea de descentralitzar els actes, sense concentrar-los al nucli urbà, de manera que siguin diferents espais del poble els que els acullin per tal de complir amb les mesures de seguretat pertinents: seran l’envelat del Giroi, el de Can Noguera, la terrassa de Can Luna i El Teatre.
En cas que la normativa vigent en el moment de celebració de la Festa Major ho requereixi, la programació s’adaptarà conseqüentment, fent-ho públic a través del web municipal i dels perfils de Twitter i Instagram del consistori. Així mateix, l’accés a les activitats no serà lliure sinó que caldrà reservar a través del web del Teatre la Garriga-El Patronat, del web de Participació o bé de manera presencial a l’OAC, de 9 a 14 h, a partir del dia 26 de juliol. Els tradicionals mocadors, per la seva banda, es podran recollir a la paradeta de Càritas del dissabte 24 de juliol, al mercat.