Amb els objectius principals de promocionar la Garriga com a destí comercial especialitzat i incrementar-ne l’oferta turística, de fomentar el consum de la botifarra feta al municipi i de donar paraigua institucional a tota la promoció que se’n pugui fer, neix la marca col·lectiva “Botifarra de la Garriga”, que compta amb cinc productors cansaladers adherits: La Perla, Can Valldoriola, Ca la Maria José, La moreneta i Can Torrents.
Així, i per tal de posar en més valor l’excel·lent producte local, es disposarà d’un mitjà definit per a la seva difusió i reconeixement, també fora del poble, alhora que servirà “per a donar recolzament al sector cansalader de la Garriga i resposta als reptes de futur, com la formació professional, el relleu generacional o la relació amb la restauració i amb la producció local”, tal i com apunta la Regidora de Promoció Econòmica, la republicana Txell Catalan.
La botifarra de la Garriga és la que s’elabora al municipi amb unes característiques i ingredients concrets i, des d’ara, es podrà identificar amb un logotip que s’ha creat especialment per a la marca. Tot plegat, és tan sols l’inici d’un seguit de campanyes al llarg d’aquest any, on s’hi inclou la creació d’un lloc web, publicitat als mitjans de comunicació i xarxes socials o la confecció d’un vídeo promocional, si bé la mirada és posada a la Xa Fira de la Botifarra, bo i esperant que la situació sanitària en permeti la celebració.
[…] taulers d’escacs que ara són notícia a tot el món. O en l’assoliment d’una marca cansaladera pròpia per la Garriga, punt que dúiem al nostre programa […]
[…] per a enfortir el teixit social i comercial de la Garriga i, alhora, donarà a conèixer la Marca Col·lectiva ‘Botifarra de la Garriga’, que ja compta amb un web propi i perfils a xarxes socials (Instagram, Facebook, YouTube i […]