Aquest diumenge la Garriga ha parlat clar i ha escollit Junts com a primera força del municipi. La gent del partit a la Garriga hem treballat molt intensament durant una campanya atípica i, amb unes eleccions imposades, hem estat als carrers, a les places i a les pantalles fent-vos arribar el nostre missatge i les nostres idees. Diumenge vau decidir que el projecte de Junts és el projecte de la Garriga i que el nostre estimat poble és majoritàriament independentista.
Podem afirmar orgullosos, doncs, que el 69.53% dels garriguencs som independentistes.
El missatge a les urnes del nostre municipi és que volem sumar per esdevenir República. Avui, el Parlament disposa per primera vegada d’una àmplia majoria independentista, superant el 50% dels vots i en escons, per això des de Junts per la Garriga ho tenim clar: ja no hi ha excuses, volem un govern nítidament independentista per iniciar un procés de plena sobirania durant aquesta legislatura.
Per altra banda, volem fer esment a la gravetat que suposa que al nostre poble, que tant ha sofert a la seva història, hi hagi qui aposta per alternatives feixistes.
I volem agrair, sobretot, la tasca dels treballadors de l’ajuntament, els funcionaris i responsables sanitaris, els membres de les meses, els nostres apoderats i afiliats i, per descomptat, a tots els que malgrat les dificultats i la situació que vivim vau sortir a votar.
Des de Junts per la Garriga seguim treballant pel poble. Segueix-nos i estigues al corrent de la nostra tasca!