El proper dimecres 27 de gener de 2021, a les 19 h, tindrà lloc un nou Ple municipal a la Garriga, de forma telemàtica, degut a les mesures de seguretat adoptades per l’estat d’alarma sanitària per la COVID-19. Els representants dels grups polítics del poble, doncs, es comunicaran per videoconferència, i qui ho desitgi ho podrà seguir en directe a través de l’emissora local, Ràdio Silenci (107.4 de la FM). Aquest n’és l’ordre del dia:
1. Aprovació acta de la sessió anterior corresponent al Ple ordinari de data 29 de desembre de 2020.
2. Donar compte al Ple de les resolucions d’alcaldia i acords de la JGL.
3. Aprovació de les Bases reguladores per a la concessió de subvencions en règim de concurrència competitiva per les associacions veïnals del municipi de la Garriga.
4. Aprovació de les Bases reguladores per a la concessió de subvencions en règim de concurrència competitiva per entitats sense ànim de lucre per a la realització d’activitats o actuacions culturals durant l’any en curs.
5. Aprovació de les Bases reguladores per a la concessió de subvencions en règim de concurrència competitiva per entitats juvenils, grups no formals i lleure sense ànim de lucre per a la realització d’activitats o actuacions de caire juvenil durant l’any en curs.
6. Aprovació de la modificació de l’article 46 del Text refós de l’Acord sobre les Condicions de Treball dels empleats públics de l’Ajuntament de la Garriga i del seu Organisme Autònom de Mitjans de Comunicació.
7. Adhesió a l’Associació de Municipis i Entitats per l’Aigua Pública (AMAP).
8. Moció del grup municipal de la CUP-AMUNT per a la “Creació d’una borsa municipal de treball juvenil”.
9. Moció que presenta el grup municipal de la CUP de la Garriga per donar continuïtat a la campanya “Bombes d’impunitat”.
10. Moció conjunta dels grups municipals d’ERC-Acord-AM, JUNTS per la Garriga, CUP-AMUNT, i els regidors no adscrits, en suport al Conseller Bernat Solé, acusat de desobediència greu per l’1 d’octubre.
11. Precs i preguntes dels grups municipals.