Del 10 al 12 d’octubre, noves Jornades Modernistes a la Garriga

0
Fotografia: OAMC

Adaptades a les mesures de seguretat pertinents per fer front a la COVID-19, les IX Jornades Modernistes de la Garriga tindran lloc aquest cap de setmana, enguany amb un format més reduït i sempre mitjançant reserva prèvia per a les activitats que s’han programat, amb places limitades.

D’entre totes elles, en destaca l’Escape Modernista, una gimcana històrica centrada en la figura de Narcisa Freixas que recorrerà diversos espais del poble vinculats al seu passat modernista. Es tracta d’una activitat familiar que tindrà lloc dissabte i diumenge, en grups de 6 persones, i que pretén realçar la figura de la pedagoga i compositora catalana. (Més informació, aquí).

La resta d’activitats (sempre gratuïtes), són les següents:

Dissabte 10 d’octubre

  • 12 h: Visita guiada: El Modernisme de la burgesia. Arquitectura, aigua i jardins.
  • 17 h / 18 h / 19 h: Visita teatralitzada: Fi de festa. La societat modernista amb ulls de dona.
  • 17:30 h: Escape Modernista: L’última cançó de la Narcisa Freixas.

Diumenge 11 d’octubre

  • 11 h / 12 h / 13 h: Visita teatralitzada: Fi de festa. La societat modernista amb ulls de dona.
  • 11 hEscape Modernista: L’última cançó de la Narcisa Freixas.
  • 19 h: Visita guiada: L’esclat de l’oci nocturn a la Garriga.

Dilluns 12 d’octubre

  • 12 h: Visita guiada: El modernisme popular.

Consulta el programa complet, aquí. Informació, reserves i inscripcions a info@visitalagarriga.cat i al 610 47 78 23.

Article anteriorComunicat en resposta a la modificació del mural per part de l’Ajuntament
Article següentEl curs d’enguany de la FUMH s’adapta a les noves circumstàncies
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.