JxLG també instem al govern local a no cedir ni un cèntim dels nostres estalvis

0

Ens adherim al comunicat que el Consell Local per la República, ANC, CDR i Òmnium Cultural han emès en referència al segrest dels estalvis de la Garriga per part del Govern espanyol.

Els diners acumulats durant tots aquests anys han de servir per fer front a la reactivació socioeconòmica i social des de la proximitat, des de la gestió dels propis ajuntaments com a primera porta d’accés i de servei a la ciutadania.

Tal com ja vàrem fer amb la Moció que vam presentar al ple del mes de juliol, reclamem al Govern de l’Estat espanyol que permeti que les administracions locals puguin disposar del superàvit de l’any 2019 i dels romanents acumulats per a destinar-los a mesures per a la reactivació socioeconòmica de les respectives comunitats locals. A la vegada, instem al govern local a no cedir ni un cèntim dels nostres estalvis per tal disposar de les eines necessàries per a fer front a la conjuntura actual però també de futur.

Junts per la Garriga

Article anteriorComunicat conjunt sobre el segrest dels estalvis de la Garriga per part de l’Estat espanyol
Article següentEls estalvis dels ajuntaments catalans els han de gastar els mateixos consistoris quan ho considerin oportú
Treballem pel nostre poble. #LlibertatPresosPoliticsiExiliats

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.