Victòria que certifica la permanència i dona opcions de fase d’ascens

0

Aquest cap de setmana, l’equip de 2a Nacional va visitar el Vilablareix, conjunt que, a la primera volta, es va emportar la victòria de la Garriga per 2 a 4. Aquest cop, però, els garriguencs formats per Jordi Gavin, Biel Navio i Nil Aragall van aconseguir la victòria per 2 a 4.

Així, el primer equip del club confirma la permanència a 2a Nacional, objectiu principal de l’entitat, si bé, a falta de 5 jornades, es planteja el repte de lluitar per les posicions de fase d’ascens.

Cal destacar, també, la gran temporada que està realitzant el segon equip de l’entitat, que disputa la 1a Provincial i aquest diumenge va aconseguir l’ascens directe a falta de 4 jornades per acabar la lliga. L’equip format per Josep Edo, Cesc Molins, Gerard Mora i  Raquel Larrubia, només ha cedit dos enfrontaments, justament els primers de la temporada, de les 18 jornades disputades fins al moment.

Club Tennis Taula Els 8 de la Garriga

Article anteriorContinuen les trobades veïnals amb l’Ajuntament de la Garriga
Article següentA les portes d’una nova Fira de la Botifarra
Club de Tennis de Taula que vol fomentar la pràctica d'aquest Esport a la Garriga i a la comarca del Vallés Oriental.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.