La novena edició de la Fira de la Botifarra de la Garriga, programada pels dies 7 i 8 de març de 2020, ja s’ha presentat al públic amb la seva nova imatge i canvis rellevants respecte els anys anteriors, amb l’objectiu de convertir l’esdeveniment en una fira agroalimentària i de proximitat que giri al voltant del producte estrella del municipi.
D’aquesta manera, i sense deixar de banda la part festiva i comercial, així com les seves activitats, es pretén que aquesta “esdevingui una fira agroalimentària”, tal i com apunta el seu coordinador, Gregori Vizcaíno.
Els seus espais es distribuiran, bàsicament, entre la plaça de l’Església ―amb la Mostra Gastronòmica, en col·laboració amb l’entitat garriguenca Projecte Mexcla’t― i la plaça de Can Dachs i Can Raspall ―que reuniran la majoria d’activitats―; als carrers Centre i Banys s’hi situaran els estands de la fira agrupats per mostres temàtiques i, com a novetat, es podrà gaudir de la 1a Mostra de Formatges Artesans del Vallès Oriental, així com d’una zona de productes cansaladers amb territoris convidats i un espai per a productes de proximitat, on hi serà present l’Associació Agrària de La Garriga.
Un nou cartell per la novena edició
La presentació, que va tenir lloc la setmana passada, va servir per donar a conèixer el cartell de la Fira de la Botifarra de 2020, obra de la dissenyadora Marina Redolad, que apunta que és “una imatge que vol posar en valor el producte, unir tradició i innovació i crear un impacte visual, convertint la botifarra en una peça d’artesania i una joia”.
