Fa anys que el clima laboral està empitjorant

0
171

La transparència, el treball en equip, l’empatia, la comunicació… totes són característiques que qualsevol estructura hauria de tenir. L’Ajuntament de la Garriga no les té, i, a més, hi ha molts aspectes que empitjoren el clima laboral i generen un desgast professional elevat:

  • La manca de comunicació interna: la comunicació dins l’organització ha deixat de ser fluïda de dalt a baix.
  • La manca de directrius sobre els objectius que es volen assolir: existeix tal desordre que els criteris polítics mai han estat explicats al personal i es desconeix la feina dels companys i les companyes.
  • La manca de lideratge i de planificació, que genera una dinàmica estressant.
  • La falta d’equitat i justícia en els incentius i reconeixements.
  • La nul·la gestió dels conflictes laborals, que no s’intenten ni abordar.
  • Els canvis reiterats en els procediments imposats pels alts comandaments sense tenir en compte al personal que és qui gestiona i dona la cara.
  • El constant menysteniment de la feina que fem, la nul·la valoració de la nostra professionalitat.

I encara sobta quan es parla de mal clima laboral? Amb tot això, és inevitable que hi hagi desconfiança, desmotivació, estrès i mal ambient generalitzats entre el personal. I la indiferència política davant de les nostres reclamacions i denúncies no fa altra cosa que agreujar la situació.

Intersindical de l’Ajuntament de la Garriga

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada