Europe In You, o com impulsar unes eleccions menystingudes

0
39

La campanya #EuropeInYou per fomentar el vot a les eleccions europees d’aquest 2019 va culminar, després de mesos de difusió amb la mirada fixa al 26 de maig, amb l’entrega dels premis als millors vídeos i les millors fotografies participants als respectius concursos d’Instagram i YouTube. Els seus autors, així, varen rebre el reconeixement del jurat i també dels seguidors de les xarxes socials, que varen votar i valorar les seves creacions i els seus missatges dirigits, principalment, al públic més jove, que representa el sector més abstencionista d’aquestes eleccions.

D’aquesta manera, els usuaris d’Instagram i YouTube, amb els seus likes, varen decidir els guanyadors dels concursos per nombre de vots, mentre que un jurat de la FUMH va triar els altres afortunats, tenint en compte la qualitat de les obres presentades, així com l’originalitat i el missatge.

Cal recordar que l’objectiu del projecte, a banda d’incentivar a la participació a les eleccions europees, era el d’informar i difondre coneixement sobre la UE i el seu funcionament. Així, gràcies a l’impuls de les xarxes socials i de reconeguts influencers amb ascendència directa i un gran impacte sobre el públic més jove, es va poder informar la ciutadania del projecte #Europeinyou, dels concursos i, sobretot, es va poder apropar Europa i la cultura europea als potencials votants, sovint desconeixedors dels beneficis i la importància que la Unió Europea té en el seu dia a dia.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada