Nou comunicat de Podem la Garriga

2
725

Des de Podem La Garriga volem informar que el nostre cap de llista i portaveu, Manu González, no farà cap entrevista a partir del dia d’avui (a banda de la de dilluns, en aquest mateix mitjà, ja preparada) i tampoc anirà al debat organitzat per La Garriga Digital, Ràdio Silenci i la Fundació Universitària Martí l’Humà.

L’estat anímic del cercle de Podem La Garriga després de l’actitud d’alguns “companys” i de la que és la nostra “força germana”, juntament amb l’estrès viscut les últimes setmanes on hem hagut de fer la feina 4 anys en 3 setmanes, ha portat al nostre candidat a apartar-se temporalment de l’exposició pública, mentalment està col·lapsat, sense forces i sense temps. Abans d’anar-hi per deixar malament el partit ha decidit renunciar a aquests actes.

Seguirem endavant amb la nostra llista, ell seguirà com a cap de llista, dissabte 18 de maig probablement posarem taula informativa al poble i tothom qui vulgui podrà passar a informar-se, a conèixer a la nostra gent i també al nostre candidat.

Un cop passades les eleccions municipals estarem disposats a entrar en més detall en tot el succeït durant aquestes setmanes i també començarem a treballar en la reconstrucció del cercle, amb més calma, sense pressions, tenint com a objectiu 2023. Serem més forts aprenent dels errors que hem tingut en aquest curt període de temps pel fet de ser nous en això i per confiar en qui no tocava.

També volem aprofitar per donar les gràcies des d’aquí a Radio Silenci i a La Garriga Digital per donar-nos el mateix tracte que a la resta de partits, sabem que, a molts llocs, a Podem no li donen els espais que ens han donat aquí. També donar-los les gràcies per la paciència que han tingut amb nosaltres, que hem anat sempre tard a tot i sempre ens han intentat entendre.

Ens veiem aviat als carrers, amb més força, estem ferits però encara estem vius.

Podem La Garriga

2 COMENTARIS

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí