El passat 26 de març de 2019 l’assemblea de SI la Garriga va decidir acceptar la proposta de Junts per Catalunya de la Garriga per formar una candidatura unitària per les properes eleccions municipals sota el nom de Junts per la Garriga. La proposta era i és la de fer una llista amb cares noves, una llista renovada però també combinant l’experiència; una candidatura que és transversal, on s’hi inclouen dos grups polítics totalment diferenciats i també gent independent.
Els de SI la Garriga teníem molt clar que no volíem formar part d’una llista que fos la Convergència de sempre amb un altre nom. Començant pel cap de llista, en Jordi Pubill, un home prou jove per no haver estat mai afiliat a Convergència i més vinculat a la Crida i al Consell per la República.
Després de dues legislatures treballant a l’oposició, els de SI ens sentim preparats per formar Govern. Tenim projectes, no només idees, sinó projectes que portarem a terme i que portem treballant des de l’oposició. Ser-hi ens ha permès conèixer què demanda la gent de la Garriga i ens ha ensenyat com fer-ho. No només parlarem de que la Garriga necessita, per exemple, habitatge social, sinó que els farem. Portem temps estudiant alternatives i sabem com fer-ho realitat.
Com aquest, són molts altres els temes que encararem sense dubtar. Volem fer un pas més. Ja hem aportat projectes estant a l’oposició, com ara l’aparcament d’autocaravanes, la regulació de la caça, la creació de la comissió d’estudi per la remunicipalització de l’aigua, les bonificacions de taxes i impostos per la instal·lació d’energies renovables, etc. Ara volem aportar projectes més importants i, per això, fem el pas i decidim formar part d’una candidatura amb opcions reals de governar.
Governar no pel nostre partit nacional, doncs no en tenim, sinó governar pels nostres ciutadans, estar al seu servei resolent els problemes que realment els preocupen i, sobretot, gestionant amb rigor els recursos de tots.
Els nostres votants sabeu que el grup de SI la Garriga el formem gent de totes les sensibilitats polítiques, gent diversa, gent que vol fer les coses d’una altra manera, gent que vol fer política únicament i exclusiva al servei dels nostres veïns i veïnes. Això és el que ens mou i això és el que farem amb els nostres companys i companyes de la candidatura de Junts per la Garriga. Som-hi!!
SI la Garriga