Sovint s’ha sentit a dir, des de sectors molt diversos i amb intencions molt diverses, que no es parla prou sobre les conseqüències d’una hipotètica independència de Catalunya o bé que no s’informa o es debat suficientment sobre quin model de República catalana es voldria bastir. És en aquest context que, iniciatives com Birres per la República, volen combatre aquestes asseveracions amb activitats programades, precisament, per a posar damunt la taula totes les qüestions possibles sobre l’impacte del procés català cap a l’alliberament nacional, saltant-se la presó que sovint imposa l’agenda mediàtica de torn, poc o gens interessada en el que tantes vegades s’anomena “els problemes reals de la gent”.
A la Garriga, aquest divendres tindrem l’ocasió, gràcies al CDR local, de seure i contrastar opinions, calmadament i constructiva, sobre la conveniència o no de donar suport al Consell per la República, de la qual en fou part constituent l’anterior alcaldessa del poble, Meritxell Budó.
L’acte està programat pel proper 5 d’abril, a les 20 h, al Bar del Teatre. Serà obert al públic i consistirà en una tertúlia entre Pepe Fajula i Jordi Nadal.