Activitats per la Pau a la Garriga

0
Dia Internacional_Pau_LG_2018_01

El Dia Internacional per la Pau és al caure i, com cada any, s’han programat un seguit d’activitats destinades a fomentar-la. Així, el proper diumenge 23 de setembre, La Torre del Fanal acollirà les actuacions de teatre de Kamishibai, de la mà de la Fundación Vicente Ferrer, una xocolatada amb coca, música, dansa, jocs i una exposició que es podrà visitar fins el dia 7 d’octubre.

L’actuació de Kamishibai, que explicarà la vida dels fundadors de l’ONG contra la fam infaltil, Vicente Ferrer i l’Anna Ferrer, tindrà lloc a les 17:30 h; la xocolatada serà a les 18 h; i l’espectacle Cooperem o competim, basat en un conte tibetà que explica la història d’un poble que ha de superar diverses dificultats gràcies a la cooperació internacional, està programat per a les 18:30 h.

Per la seva banda, l’exposició explica la importància dels projectes de cooperació des del món local.

Article anteriorOdre del dia del Ple municipal de setembre de 2018
Article següentEls atletes de la Garriga tindran pista per córrer
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.