Cs reclamem a l’Ajuntament que es restitueixin les plaques del Passeig de la Garriga

0
CDR EL_PASSEIG_DEL_PRIMER_DOCTUBRE_03

Ciutadans la Garriga vam registrar una instància el passat divendres a l’Ajuntament del municipi on hi sol·licitem que siguin restituïdes les plaques que donen nom a El Passeig de la Garriga, les quals han estat substituïdes, de manera il·legal, pel CDR del poble fa més d’un mes, quan van col·locar-ne unes on s’hi pot llegir “El Passeig del Primer d’octubre”.

El portaveu municipal de la formació taronja, Ángel Guillén, ha manifestat que “el passat 28 d’agost, de manera informal via xarxes socials, vam demanar a l’Ajuntament i a l’alcaldessa Meritxell Budó que es restituïssin les plaques originals però tres dies després no s’havien dignat ni tan sols a contestar-nos; llavors hem decidit entrar la instància a registre perquè es doni peu a una contestació formal”.

Guillén ha considerat que, amb aquesta alteració de les plaques de la via urbana més famosa del municipi, “s’ha fet un pas més en la inadmissible apropiació de l’espai públic per part d’una ideologia, ja que, no solament aquest fet viola les ordenances municipals, com ja passa amb les bosses d’escombraries de plàstic groc que hi ha als fanals, sinó que, a més, no és producte de cap acord del Ple de la Garriga després d’un informe de la Comissió del Nomenclàtor, que és la via que ha de seguir qualsevol modificació de canvi de nom als carrers del nostre municipi”·

Finalment, Guillén ha deixat clar que “no tanquem la porta a posteriors accions administratives i/o judicials si l’Ajuntament no respon com ha de ser davant aquesta vulneració insostenible del nomenclàtor garriguenc” i ha afegit que “mereixem una Garriga per a tots i no només per als independentistes i mereixem un ajuntament i una alcaldia que compleixi amb el nostre ordenament jurídic i nosaltres treballem perquè així sigui”.

Ciutadans la Garriga

Article anteriorSamarretes i autocars des de la Garriga per anar a la Diada
Article següentCiutadans no assistirem als actes institucionals municipals de l’Onze de Setembre
Sección local del partido político Ciutadans. Secció local del partit polític Ciutadans.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.