Quin serà el millor aparador de la Garriga?

0
Nit Aparadors_2018_cartell_01

La Nit dels Aparadors s’acosta i pels carrers del poble ja s’hi poden admirar des d’aquest passat cap de setmana les espectaculars 35 creacions que engalanen algunes botigues i que competiran per endur-se el 33è Concurs d’Aparadors. El jurat professional ja s’ha reunit i, per tant, ja hi ha veredicte sobre el guanyador, però aquest no es farà públic fins la nit d’aquest divendres 8 de juny, dia de la gran festa, a les 23:55 h. Mentrestant, qui ho desitgi pot participar al concurs popular votant quin creu que és l’aparador vencedor: tan sols haurà d’omplir la butlleta que li facilitaran a les botigues participants i dur-la a la carpa de l’ASIC la mateixa nit. Hi ha en joc un premi de 250 € en vals de compra.

Així doncs, la nit d’aquest divendres es preveu animada pels carrers del centre del poble amb multitud d’activitats i espectacles al carrer des de les vuit del vespre, així com promocions especials a les botigues, que romandran obertes fins les dotze de la nit. En alguns racons, fins i tot, hi trobarem foodtrucks, menjar, animació, música, ruleta i multitud de premis i regals, a més de les actuacions de les escoles de dansa Tukupracum, Disset i Interdansa.

Els encarregats d’inaugurar la sisena edició de La Nit dels Aparadors de la Garriga seran els membres de la junta de l’ASIC, l’alcaldessa Meritxell Budó i el regidor de comerç, Lluís Marco.

Article anteriorCartell de luxe a la 2a edició de la Festa del Futbol del Vallès Oriental
Article següentNova convocatòria pels Plans d’Ocupació Municipals
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.