Els garriguencs ens aplegarem novament a Puiggraciós

0
30531105 10156276738188523_3211864489577049607_n

El recuperat Aplec dels garriguencs a Puiggraciós comptarà amb una nova edició el proper diumenge dia 22 d’abril amb un dia ple d’activitats programades que s’iniciaran amb una caminada des de Can Queló (a les vuit del dematí) fins al Santuari. Entre d’altres activitats, enguany s’hi ballarà sardanes, s’hi farà un dinar popular i s’homenatjarà les monges per la seva tasca al Santuari des de l’any 1973.

Els tiquets pel dinar, que inclourà amanida, arròs, postres i cafè, es podran adquirir a la Carnisseria Valldeoriola, a les pastisseries La Vienesa, a la Parròquia de Sant Esteva i al Centre Excursionista Garriguenc per tan sols 10 €. A més, hi haurà barbacoes per a qui vulgui coure-hi carn i l’organització disposarà de gots, plats i coberts.

Aplec garriguenc_Puiggraciós_abr_2018_02

Article anteriorAutocars des de la Garriga cap a la gran manifestació del 15A
Article següentGòspel solidari previ a Sant Jordi
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.