A poques hores per viure un nou Carnestoltes a la Garriga, val la pena destacar algunes de les novetats de l’edició d’enguany, entre les que hi s’hi troba l’avançament de l’hora d’inici de la rua després de les valoracions que va rebre l’Àrea de Cultura d’anys anteriors. Així, el recorregut de comparses i disfresses començarà a les 17:45 h des de davant del Teatre El Patronat, per acabar a la plaça de l’Església, on hi tindrà lloc l’entrega de premis valorats en 1800 euros, després de les corresponents valoracions del jurat.
Enguany, el recorregut variarà sensiblement a causa de les obres del carrer Banys, quedant així: Teatre, Passeig, carrer Vinyals, carrer Banys, Figueral, carrer de Ntra. Sra. de la Salut, plaça de les Oliveres, carrer Cardedeu, carrer de Sant Ramon, carrer Calàbria i plaça de l’Església.
Per altra banda, cal apuntar que aquest any s’han creat dues noves categories: la categoria C, per a comparses de 3 a 9 persones; i la categoria D, per a una disfressa individual o de parella.
Després de diverses activitats que han anat tenint lloc al poble des del passat 27 de gener, encara quedarà pendent el clàssic enterrament de la sardina i la crema del Rei Carnestoltes, el proper dimecres dia 14 de febrer, dimecres de cendra, a les 17:15 h, a la plaça del Silenci. És clar, amb animació infantil i foguera inclosa.
En cas de pluja, la rua i el veredicte es traslladarà al pavelló de Can Violí.