Menys de tres dies per La Mitja

0
mitja

Diumenge dia 4 de febrer al matí tindrà lloc una de les cites esportives més importants al municipi i voltants: La Mitja Marató entre Granollers i la Garriga, passant per les Franqueses del Vallès. La que serà la 32a edició de la cursa compta enguany amb alguna novetat destacable, com ara la modificació del circuit, que passarà novament per la plaça de l’Església a petició dels participants i del propi ajuntament garriguenc. Aquesta modificació de recorregut s’engloba dins el retorn al circuit d’abans de l’any 2010, que propiciarà que els corredors que baixen es creuin amb els atletes d’elit, ja de tornada a Granollers, sortint de la Garriga. El podeu consultar en aquest enllaç.

La Mitja està carregada de detalls i obsequis pels participants (corrin o no corrin), com ara actuacions musicals arreu dels 10 km de la prova, avantatges al servei de Rodalia Renfe pels corredors o la tradicional cursa de Gegants del dissabte 3 de febrer, que tindrà lloc a la plaça de l’Església de Granollers, passant per la Porxada i començant a córrer a les 19 des de davant de la Fonda Europa.

Pots conèixer tots els detalls de La Mitja Marató de Granollers – La Garriga visitant el seu web oficial o en aquesta notícia de La Jornada del Vallès.cat.

Article anteriorNúvols, pluja, terra i trons sorprendran els més petits al teatre
Article següentMitja amb sabor a Kenya… i 10 km per a una garriguenca
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.