La Casa Barbey, joia modernista garriguenca, a la venda per sis milions

0
Can Raspall

L’any 1910, l’empresari Juli Barbey Poinsard va encarregar al prestigiós arquitecte modernista Joaquim Raspall la construcció de la Casa Barbey, considerada Bé cultural d’interès nacional des de 1997, juntament amb la resta de cases que conformen l’anomenada Illa Raspall, situada al principi del Passeig, entre aquest i el carrer Figueral. Les quatre cases de la cruïlla, totes elles obres de Raspall, son la Torre Iris, La Bombonera i la Casa Antoni Barraquer i formen part del paisatge únic i del patrimoni incalculable de la Garriga.

La Casa Barbey, que ha estat posada a la venda per l’empresa consultora de luxe Living, compta amb 1.144 metres quadrats construïts en un terreny de 2.600 metres quadrats i és l’única de les quatre de l’Illa Raspall que té façana als quatre carrers.

L’edifici és un impressionant conjunt que evidencia la riquesa del primer propietari, l’empresari Juli Barvey i Poinsard, i agrupa diverses dependències cobertes amb teules ceràmiques de dibuixos geomètrics i amb una torre al costat nord.

Article anteriorOdre del dia del Ple municipal de gener de 2018
Article següentNúvols, pluja, terra i trons sorprendran els més petits al teatre
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.