La Garriga, capital ciclista

0
thumb 4t memorial segú

Malgrat l’intent de contraprogramació per part del Tour de França, el dissabte 7 de juliol la Garriga va esdevenir capital ciclista amb la celebració del 4t Memorial Josep Segú, una prova va reunir 88 participants els quals varen competir en un circuit circular pel centre del poble d’1,3 km. de distància.

Al llarg de tota la tarda es va viure un destacat ambient competitiu, ja que aquesta era una prova puntuable pel rànquing de la Federació Catalana de Ciclisme en categoria Critèriums, que va constar de quatre curses: a) Categoria Master 50, 60 b) Categoria Master 40 c) Categoria Cadet d) Categoria Elit, Sub 23 i Master 30.

La victòria en categoria Master 40, 50 i 60 fou per Oriol Güell, mentre que Juanjo Rosal va vèncer en categoria cadet.

Pel que fa a les categories elit, podeu consultar la classificació en aquest enllaç.

Fotografia: OAMC

Article anteriorL’estat de la Garriga, a debat
Article següentLa reurbanització del carrer Banys començarà dilluns vinent
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.