L’Assemblea Nacional Catalana, Òmnium Cultural, l’Associació de Municipis per la Independència i l’Associació Catalana de Municipis convoquen a l’acompanyament de la presidenta del Parlament, Carme Forcadell, i dels membres de la mesa, Lluís Corominas, Anna Simó, Ramona Barrufet i Joan Josep Nuet. Els cinc càrrecs estan investigats per desobediència i prevaricació per permetre un debat sobre el referèndum al Parlament.
Les entitats convoquen els ciutadans els dies 8 i 12 de maig a les 8:30 h davant del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, al Passeig de Lluís Companys de Barcelona. La tercera sessió, el 12 de juny, es convocarà més endavant.
Des de l’ANC de la Garriga hem organitzat autocars tant per el dilluns 8 com el divendres 12 de maig.
Els tiquets els podeu comprar a la Pastisseria La Vienesa del carrer dels Banys i a la Carnisseria Valldeoriola al preu de 5 € per jornada.
A l’assemblea que es va fer dissabte a Granollers ens vàrem tornar a comprometre amb el lema: “Mai caminareu sols”, doncs ara cal tornar a demostrar la força que té la nostra societat catalana.
Us hi esperem.
La Junta de l’AT de l’ANC de la Garriga