La Garriga ha viscut una Diada de Sant Jordi ben lluïda, aprofitant una jornada de sol radiant plena d’activitats, llibres i roses, que han fet les delícies de petits i grans.
I és que la celebració de la festa del patró de Catalunya a la Garriga ha tingut un bon preludi els dies 20, 21 i 22 d’abril, amb la presentació del col·leccionable “L’Abans de la Garriga”, els Concert de Gospel Joy en benefici de l’Associació el Far i d’Amadeu Casas, tallers i espectacles infantils o el concurs de joves compositors organitzat per La Clau.
El plat fort, però, l’hem viscut avui a les places de Can Dachs i de l’Església, plenes de parades de llibres i roses, on s’han fet altres activitats tals com la presentació de la campanya “Trencant murs, obrint pas”, escamots poètics de l’IES manuel Blancafort i el lliurament de premis del concurs Murs.
Una magnífica jornada, la d’avui, que us presentem en un recull fotogràfic que en Julián Vázquez ha fet per La Garriga Digital.cat, i que podeu consultar en aquest enllaç. Esperem que us agradi!
Fotografies de Julián Velázquez.