El poble més lector de Catalunya (o, almenys, el que compra més llibres per Amazon, encara que ningú sàpiga del cert si els llegim tots o no) no podia conformar-se amb una Diada de Sant Jordi de només un sol dia, de manera que hem decidit que allargarem la celebració fins a quatre jornades. Així, des de dijous 20 a diumenge 23 d’abril hi haurà activitats relacionades amb la que, per a molts, és la festivitat més emblemàtica del país.
Si bé el dijous i el divendres ja podrem començar a degustar la Diada amb música, màgia i un taller infantil, entre d’altres, dissabte les parades de llibres i roses ja s’instal·laran a la plaça de Can Dachs, preludi del dia àlgid, el diumenge 23 d’abril; ambdós dies del cap de setmana, òbviament, també aniran farcits de propostes per a tots els públics que donaran, un cop més, vida i agitació cultural a la Garriga.
Enguany, a més, sembla que la meteorologia acompanyarà les jornades que venen i, per tant, podrem gaudir d’uns dies agradables sense témer per la pluja o el mal temps.
Podeu veure el grapat de d’activitats i propostes pels propers dies tot seguit: