El proper diumenge 19 de febrer, de les 12 a les 18h, l’emblemàtic edifici de Can Ramos, situat a la plaça del Silenci cantonada amb el carrer Figueral, acollirà la cinquena edició del Circuit Teatral, un espectacle que consta de 4 micro-obres de teatre d’entre 12 i 15 minuts, que es desenvolupen a les estances de la casa.
Aquest format de microteatre, promogut per la companyia Frec a Frec amb la col·laboració de la Fundació Universitària Martí l’Humà, destaca per la gran proximitat que s’estableix entre els actors i els espectadors, fet que encara fa més interessant les escenes quotidianes que es representen.
Els micro-obres són textos de Sara Samper, Albert Vilcan i Eladio Herranz, interpretats per Albert Vilcan, Mateu Boldú, Jep González, Rita González, Lluís Pérez, Mireia Gatius i Dani Codina.
La coordinació i el disseny ha anat a càrrec de Sara Samper i de Marije Visser, i la direcció i la producció és de Beti Español i Joan Monells.
Donades les característiques de l’espectacle, l’aforament és limitat. Les entrades (10€) es poden reservar a circuitteatral@gmail.com, indicant nom, cognom, número d’entrades i hora en què s’assistirà.