Amb La Mitja i la Viladrau-la Garriga a l’horitzó, presentació al Cine Alhambra

0
thumb Mitja 05

Cada any, per aquestes dates, ja s’albiren a l’horitzó dos dels esdeveniments esportius més populars arrelats al nostre poble, i que transcendeixen més enllà de les nostres fronteres: La Mitja i la Travessa Viladrau – la Garriga. 

 La Mitja

Enguany La Mitja a la seva 31a edició, i tindrà lloc el diumenge 5 de febrer.  La sortida serà al carrer Esteve Terrades de Granollers (el mateix de sempre, ara amb nom diferent) darrera el Palau d’Esports, i l’arribada serà davant d’aquest equipament, al carrer Francesc Macià.

El participants que optin per fer La Mitja sencera, es trobaran amb un recorregut d’anada i tornada que uneix Granollers, les Franqueses i la Garriga de 21.097 metres, una distància certificada oficialment per la Federació Catalana d’Atletisme.

A continuació podeu veure els horaris de les sortides segons categoria i nivell:

– A les 9.30 h. Sortida Cursa 10K.

– A les 10 h. Sortida El Quart.

– A les 10.25 h. Sortida tots els atletes fins a 1.20 h a 1.30 h.

– A les 10.25 h. Sortida tots els atletes de 1.31 h a 1.45 h.

– A les 10.30 h. Sortida tots els atletes de 1.46 h a 2 h.

– A les 10.30 h. Sortida tots els atletes de 2 h endavant.

Travessa Viladrau la Garriga

thumb IMG 6937La Travessa Viladrau la Garriga, que organitza el Centre Excursionista Garriguenc, enguany arriba a la seva 46ª edició, i es farà el diumenge 12 de febrer. Com ve essent habitual els darrers anys, els participants (un màxim de 1.000), sortiran amb autobús des de l’aparcament de la Sínia direcció la Barita, des d’on iniciaran un recorregut de 31 km que finalitzarà a la plaça de l’Església de la Garriga, havent fet un desnivell de 1.000 m.

Al llarg del recorregut, els organitzadors disposaran 5 avituallaments a la Sala (km. 2), Pla de l’ase mort (km. 10), Serrat de l’alzina (km18), Sant Cristòfol (km. 23) i plaça de l’Església (km. 31), on els participants podran gaudir de coca, xocolata, cafè, fruita, galetes, etc. que sense cap mena de dubte els ajudaran a completar la travessa.

Tothom que ho desitgi pot formalitzar la inscripció aquí fins el dia 2 de febrer.

Més i més curses!

A banda de les més “famoses”, properament es podrà gaudir d’altres curses com ara la Cursa de les Tortugues, la de Sant Silvestre o la Marató Vall del Congost. Totes elles (Mitja inclosa) seran presentades el proper divendres 20 de gener al Cinema Alhambra de la Garriga, en un acte que comptarà amb la presència de la campiona olímpica, medalla d’or en la marató paralímpica de Rio per a discapacitats visuals, Elena Congost, així com amb atletes de la Garriga com la Montse Lapuerta i en Francesc Marsol. A més, durant l’acte se sortejarà un lot de productes Gallo i unes sabatilles Diadora.

Curses 2017

 

Sense comentaris

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.