El Club de Futbol Olímpic La Garriga va golejar l’Avinyó, cuer de la categoria, i va sumar la quarta victòria de la temporada en un matx corresponent a la 10a jornada de lliga. Els garriguencs segueixen, així, havent puntuat en tots els desplaçaments lluny del municipal garriguenc, en els quals han sumat 11 punts de 15 possibles.
Tot i que va ser l’equip del Bages el primer en inaugurar el marcador, al minut 20, els de Toni Cruz van reaccionar de seguida i només tres minuts després Xavier Roca posava l’empat a l’electrònic. El mateix Roca posaria per davant els garriguencs abans del descans i a 7 minuts del final sentenciaria el matx anotant, així, un ‘hat-trick’. A punt de complir-se el temps reglamentari, Joan Oliva marcava el seu tercer gol de la temporada i el definitiu 1 a 4.
Un triomf, aquest, que permet als garriguencs escalar fins la 6a posició de la taula amb 16 punts, a només dos de la segona posició. A la vegada, la victòria dóna molta moral a l’equip de la Garriga, després de la derrota a casa en la darrera jornada davant el Sant Julià de Vilatorta. Precisament, assegurar els punts a casa és la gran assignatura pendent de l’equip, que només hi ha sumat 5 de 15 possibles. El primer pas pot ser la propera jornada, quan rebran el Balenyà al Municipal.