L’Ajuntament assumirà part del cost de les beques menjador d’aquest curs

0
Beca menjador

L’any passat, el Consell Comarcal del Vallès Oriental va concedir 120 beques de menjador per a infants que, per diversos motius familiars i/o econòmics, es va creure convenient que dinessin a l’escola. Enguany, aquests ajuts han augmentat fins els 150, si bé encara hi havia 39 casos que calia resoldre i l’Ajuntament de la Garriga ha decidit fer-se càrrec de l’import que faltava per a cobrir la totalitat de les quotes.

De la mateixa manera, si durant el curs escolar d’enguany hi ha algun cas més que requereixi d’un nou ajut, s’atendrà qualsevol nova situació per part de l’àrea de Serveis Socials, encara que prèviament no s’hagi obtingut la convocatòria del Consell Comarcal.

Article anteriorAquesta setmana, el novembre ens retornarà a la tardor
Article següentLa vinculació del Montseny amb la Garriga, de la mà de Marti Oliveras
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.