Multitud d’incidències, accidents i, fins i tot, la mort d’una noia de 29 anys a finals d’aquest setembre, han acabat amb la paciència de veïns i usuaris habituals de l’autovia C17 que uneix Barcelona amb Vic i que passa, entre d’altres poblacions, per la Garriga. És per això que es va crear la plataforma ‘Stop Accidents C17’ per a exigir millores per a una carretera amb mala fama i un llarg historial de problemes.
Demà dissabte 29 d’octubre, entre les 12 i les 12:30 h, es tallarà el trànsit en sentit Vic en senyal de protesta, entre l’entrada a la població d’Aiguafreda (quilòmetre 40) i fins l’altura del Pinós, on els cotxes, que s’haurien desviat prèviament cap al centre del poble, podran reprendre la marxa. La circulació en sentit Barcelona no es veurà afectada per la manifestació.
En un principi, la plataforma havia previst una caminada per la carretera, però el Departament d’Interior va considerar que era massa perillós pels manifestants i, després d’una reunió amb els Mossos d’Esquadra, s’ha arribat a un acord consensuat que deriva en el format de protesta esmentat.
‘Stop Accidents C17’ informa que, qui vulgui participar en l’acte de protesta, podrà fer-ho assistint a partir de les 10:30 h al Parc de la carretera (punt d’informació) d’Aiguafreda, vestint roba de color vermell. En cas d’anar-hi en cotxe, s’han habilitat dos aparcaments: al Pla de la Vinya i l’aparcament de la Prensoland, a Sant Martí de Centelles.
Podeu seguir la plataforma ‘Stop Accidents C17’ a través de la seva pàgina de FacebookFacebook i seguir l’esdeveniment creat per a la manifestació de demà dissabte.