Ordre del dia del Ple ordinari de 27 de juliol

0
thumb ple desembre 2015

El proper dimecres 27 de juliol, a les 19h, tindrà lloc la darrera sessió plenària de l’Ajuntament de la Garriga del curs polític corrent, amb el següent ordre del dia:

1. Aprovació de l’acta núm. 87 corresponent al ple ordinari de 29 de juny de 2016.

2. Despatx d’ofici.

3. Aprovació de la proposta de designació del jutge/essa de Pau titular.

4. Aprovació de la xifra del Padró Municipal d’habitants a 1 de gener de 2016.

5. Determinació de les festes de caràcter local per a l’any 2017.

6. Ratificació de l’acord del consell d’administració de l’OAMC d’aprovació de l’inventari de béns, drets i obligacions.

7. Modificació de la plantilla per la creació de la plaça de tresorer/a A1.

8. Aprovació provisional de la modificació puntual del pla general per simplificació i concreció normativa.

9. Aprovació del nou acord de terminació convencional relatiu a la llicència de construcció d’un edifici plurifamiliar al carrer Negociant, 27-29

10. Aprovació de la modificació de les bases específiques per a la concessió de subvencions a entitats esportives sense afany de lucre per a la realització d’activitats o actuacions de promoció esportiva 2016

11. Atorgament de la Distinció Ciutadana a les Sres. X i X.

12. Informes de l’alcaldia

13. Mocions.

14. Precs i Preguntes.

Article anteriorPastís de pollastre, formatge, pernil dolç i salat
Article següentUn passeig per les antigues festes majors de la Garriga
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.