Que la Garriga és un poble de cine no és cap secret. A més d’un dels millors cinemes del món, darrerament s’està destapant com un excel·lent set de rodatge. A films històrics com El alcalde de Zalamea d’Adrià Gual (1914) o a talents garriguencs que hem vist rodar recentment al municipi, s’hi suma Incerta glòria, pel·lícula de la que fa ben poc vam ser hostes i que està cridada a ser la gran producció catalana de l’any. Dirigida per Agustí Villaronga i produïda per la presidenta de l’Acadèmia del Cinema Català, Isona Passola, va fer desfilar pel Passeig intèrprets com Oriol Pla o Terele Pávez.
No és casualitat, doncs, que altres produccions, petites i grans, s’estiguin fixant en el municipi com a escenari de cinema. És el cas de Hunting Season, curtmetratge que té previst rodar-se properament en un escenari mític de la Garriga. Aquest curt, de ciència ficció futurista i estètica steam-punk, està escrit i dirigit pel guardonat realitzador Teo Jansen i també comptarà amb talent garriguenc pel rodatge, amb la presència de Tariq Porter com a assistent de direcció, que recentment va estrenar el seu primer curtmetratge Fusta al cinema del poble.
Actualment, Hunting Season es troba en període de finançament i preproducció i està buscant petits mecenes que vulguin i puguin aportar alguna cosa a través de la plataforma de micromecenatge Verkami.
Per donar suport al projecte, podeu fer clic aquí i també podeu visitar el bloc habilitat per a la pel·lícula, així com el seu Facebook.