Josep M. Flotats, al Teatre de la Garriga

0
cartell ser-ho_o_no_01

L’actor Josep M. Flotats interpretarà el 16 d’abril, a les 20 h, a l’escenari del Teatre de Garriga, l’obra Ser-ho o no, que ell mateix ha dirigit. Es tracta d’una comèdia escrita per Jean-Claude Grumberg, un dels autors tràgics francesos més còmics de la seva generació.

L’obra explica la història de dos veïns d’una mateixa escala però d’horitzons, coneixements i creences antagònics que, sovint, quan es troben al replà, mantenen converses on sempre hi batega de manera subjacent el tema de la identitat (tant personal com col·lectiva).

Segons la crítica, aquest és un dels millors treballs de Flotats com a intèrpret, on apareix acompanyat del també actor Arnau Puig.

Un cop més, el teatre oferirà un taller per a nens i nenes de 4 a 10 anys, per aquelles famílies que vulguin gaudir de l’obra. El taller es farà al mateix teatre mentre duri l’espectacle i és gratuït. Les inscripcions s’han de fer a info@teatrelagarriga.cat.

OAMC

cartell ser-ho o no 02

Article anteriorFamílies de la Garriga es mobilitzen contra la llei Wert
Article següentEl 17 d’abril, Tres Tombs a la Garriga
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.