El 17 d’abril, Tres Tombs a la Garriga

0
Tres tombs_2016

La Garriga celebrarà la diada dels Tres Tombs el proper 17 d’abril. A les 12 del migdia començarà la desfilada, que recorrerà diversos carrers fins arribar a la plaça de l’Església, on es faran les tradicionals tres voltes. Enguany, la traginera d’honor és Lídia Gil.

El recorregut passarà per: C/ Moranta, C/ Calàbria, C/ Cardedeu, plaça de l’Església, C/ Nostra Senyora de la Salut, plaça del Silenci, El Passeig, C/ Vinyals, C/ Banys, C/ Centre, C/ Calàbria, C/ Moranta i arribada a la plaça dels Tres Tombs.

La jornada, però, començarà a les 9 hores a la plaça dels Tres Tombs amb la trobada de cavalls, carruatges i genets d’arreu de Catalunya. A les 11 h, hi haurà la Missa d’ofici en honor de Sant Antoni Abad.

Un cop acabat el recorregut es farà un dinar de germanor amb ball per als participants i els lliuraments de placa al traginer d’Honor, de trofeus Abanderats i el pas de la bandera als Abanderats 2017.

També amb motiu dels Tres Tombs, la Sala municipal d’Art i Exposicions Andreu Dameson acull fins el 17,  l’exposició d’eines i guarniments cedides per Jacint Forcada i les fotos guanyadores del concurs de fotografia.

OAMC

Article anteriorJosep M. Flotats, al Teatre de la Garriga
Article següentSetmana primaveral; Sant Jordi insegur
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.