La CUP de la Garriga fa un donatiu a #BrigadaIdomeni

0
thumb CUP la Garriga 01

Fugint de les bombes de la guerra, camí de l’exili milers de persones han topat amb les polítiques antipersones de la Unió Europea: són tancades en camps de refugiats igual que van tancar als nostres avis i àvies a Ribesaltes i Argelers.

Des de la CUP de la Garriga volem animar-vos a posar el vostre granet de sorra en millorar la quotidianitat de les persones refugiades. Nosaltres hem fet una donació a Brigada a Idomeni, un espai d’autoorganització a la comarca en el que participa un company de l’assemblea local de la CUP. Aquest col·lectiu s’organitza per anar de manera voluntària als camps on les persones esperen ser deportades a Turquia davant la (criminal) negativa de la Unió Europea. Allà procuren atendre les necessitats d’urgència de les persones refugiades d’Idomeni i dels camps del voltant.

Som conscients que aquesta situació requereix de solucions polítiques, que ens cal construir alternatives sòlides al capitalisme dèspota i teixir xarxes de suport que uneixin els pobles amb llaços de solidaritat més enllà dels interessos econòmics. Però mentre batallem per a que les fronteres mai siguin un impediment per al desenvolupament personal i social de les persones, cal que donem la resposta solidària que la Unió Europea està negant.

Pots fer la teva donació a ES62 1491 0001 2920 6511 7927
amb el concepte “REFUGIADES”.

Article anteriorSetmana poc càlida amb episodi de pluges dimarts
Article següent200 persones a la caminada convocada per #SOSMalhivern
Candidatura d'Unitat Popular de la Garriga.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.