La Fundació Fornells-Pla i Conxa Sisquella dedicarà de novembre a febrer diferents activitats relacionades amb la tècnica del gravat calcogràfic.
El tret de sortida serà el dia 29 de novembre amb la inauguració de l’exposició: Conxa Sisquella i Fornells-Pla, obra gràfica, on podrem gaudir i admirar els gravats d’ambdós autors. Les seves aportacions són el reflex de la seva obra pictòrica, amb una especial sensibilitat experimentadora de les possibilitats que el procediment permet.
Paral·lelament a l’exposició, es farà un taller d’iniciació al gravat, que tindrà una durada de dos dies: 12 i 13 de desembre.
Durant el mes de febrer, la Fundació acollirà una petita mostra de gravadors contemporanis que reinterpreten l’obra de Fornells i Conxa Sisquella, sota el nom de “Re impressions”.
Del 29-11-2015 al 14-2-2016
Exposició Fornells-Pla i Conxa Sisquella, obra gràfica
- Inauguració diumenge 29 novembre a les 12 h.
- Al taller de la Conxa, C/ Calàbria.
- Obert dissabtes i diumenges d’11 a 13 h.
Taller de Iniciació al gravat
- A càrrec de Fina Tuneu.
- Dies 12 i 13 de desembre 2015 d’11 a 13 h.
- Preu 20 €.
- Material inclòs, màxim 10 persones.
- Inscripcions Fundació.
Fundació Fornells-Pla i Conxa Sisquella
Més informació a www.fornellsplaiconxasisquella.org