La Garriga Digital

Tornen “Les bicoques de la Garriga”

thumb Portada 03 BQ

Després de la gran experiència de Les bicoques de la Garriga 2014, enguany La Garriga Digital.cat (Malhivern Serveis Editorials) i l’Ajuntament de la Garriga, tornem a unir els nostres esforços en una nova edició, que es distribuirà a totes les bústies de la Garriga abans del dia 1 de desembre.

Què és Les bicoques de la Garriga?

Les bicoques de la Garriga 2015 és una campanya de suport al comerç local i de proximitat que consta de l’edició i distribució a totes les bústies del poble de 6.500 talonaris de butxaca amb més de 250 ofertes i promocions que més de 140 comerços del poble posen a l’abast dels garriguencs.

Cada participant disposa d’una pàgina pròpia, a color, amb dos cupons retallables amb les seves ofertes, les quals, si no s’indica el contrari, tenen una validesa fins el dia 5 de gener.

Novetats

Enguany Les bicoques de la Garriga vénen acompanyades d’un concurs d’autoretrats (selfies). La mecànica d’aquest és molt senzilla: comparteix la teva fotografia fent servir Les bicoques a Facebook i/o Instagram amb l’etiqueta #bicoquesgarriga15 i opta a un premi de 100 euros per gastar a qualsevol dels negocis participants a la campanya. Donarem 100 euros a la foto amb més “m’agrada” de Facebook i 100 euros més a la d’Instagram. Es comptaran els “m’agrada” de les fotografies el dia 7 de gener a les 19 h.

Des de La Garriga Digital.cat només ens resta agrair a totes les parts implicades l’esforç que han fet per presentar ofertes i promocions tan atractives i la confiança que han dipositat, de nou, en aquest projecte. Respecte l’any passat, el nombre de participants ha augmentat un 40%!

Per Nadal, comerç local! Aprofita les ofertes, descompte i promocions que els comerços de la Garriga posen a la teva disposició!

Fes un cop d’ull a Les bicoques de la Garriga 2015:

Exit mobile version