La Garriga destina 4.800€ al projecte de suport als refugiats de Síria

0
thumb consellcooperacio

El Consell Municipal de Cooperació de la Garriga va decidir, a la reunió extraordinària celebrada el passat dimecres 16 de setembre, aportar la quantitat de 4.800 € (0,30€ per habitant) al projecte del Fons Català de Cooperació de “suport a l’acollida de població refugiada en trànsit a Europa víctima dels conflictes armats a l’àrea mediterrània”, una xifra que podria incrementar-se més endavant.

Aquest ens municipal també va prendre la decisió de portar al Ple de l’Ajuntament una moció de suport a l’acollida de població refugiada víctima dels conflictes armats, i també organitzar xerrades informatives per a difondre quina és la situació i com s’està abordant.

L’alcaldessa de la Garriga, en tant que presidenta del Fons Català de Cooperació, en declaracions al web de l’Ajuntament de la Garriga va afirmar que “ara és el moment d’identificar necessitats, analitzar de manera racional i realista les opcions de cada municipis i coordinar-se a nivell local”.

Pel que fa a la possibilitat que la Garriga aculli refugiats, l’alcaldessa va afegir que és necessari “planificar i conèixer la nostra realitat i quines possibilitats tenim com a poble per gestionar i incorporar a la vida diària persones refugiades”.

Fotografia: Reunió del Consell Municipal de Cooperació. Autor: OMAC

Article anteriorLa llista de la generositat i la democràcia
Article següentMuriel Casals, a la Garriga: “Necessitem un Estat per a Catalunya, per garantir l’Estat del benestar”
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.