Pastís de poma

0
122

Avui us parlarem d’una fruita molt popular que, tot i que en mengem durant tot l’any, el millor moment per consumir-la és durant els mesos d’agost i setembre.

Des del punt de vistra nutricional cal destacar que el seu consum ajuda a reduir el nivell de colesterol present a la sang gràcies a la pectina que conté i que impedeix la reabsorció del colesterol intestinal produït per la bilis en la digestió dels aliments. A més, té efectes anticancerígens i pot prevenir la formació de tumors.

A l’hora de consumir-la és aconsellable fer-ho amb la pell, sempre i quan sigui d’origen ecològic, ja que les vitamines es troben a la pell, però si no és ecològica, cal pelar-la, perquè és on s’hi acumulen els pesticides, les ceres que hi posen perqué tinguin bon aspecte i això no es gens bo per al nostre organisme.

Aquesta fruita dóna molt de joc a la cuina, per la qual cosa podem preparar-la de moltes maneres: en forma de melmelada, al forn, com a guarnició d’una carn, acompanyant un foie o sinó sempre podem fer el típic pastís de poma com el que hem preparat nosaltres i que tant ens agrada.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.