Isabel Coixet, a la Garriga

0
thumb i coixet

La directora i productora de cinema catalana més internacional, Isabel Coixet, farà acte de presència i participarà en el col·loqui organitzat al Cinema Alhambra de la Garriga, a partir de la projecció de la seva pel·lícula “Aprendiendo a conducir”, que es va presentar fora de concurs al Festival de Málaga d’enguany i que es projectarà a l’esmentat cinema els dies 10, 11, 12 i 13 de juliol, a les 21h.

La presència de la directora a la Garriga està prevista a la sessió divendres dia 10.

Sinopsi de Filmaffinity: “Wendy (Patricia Clarkson) és una escriptora de Manhattan que decideix treure’s el carnet de conduir mentre el seu matrimoni es descompon. A tal efecte, comença a fer classes amb Darwan (Ben Kingsley), un refugiat polític hindú de la casta sij que es guanya la vida com a taxista i professor d’autoescola”.

Article anteriorMini terrinetes de tomàquet ‘cherry’
Article següentEs convoca un minut de silenci per condemnar la mort al Port de Barcelona de la veïna de la Garriga
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.