Com ja es va anunciar dies enrere, finalment el Govern de la Generalitat de Catalunya ha fet oficial l’acord pel qual es declara les Catifes de Corpus de la Garriga com a element festiu tradicional d’interès nacional, un fet que reconeix i posa en valor una festa ja prou reconeguda per tothom.
La Diada de Corpus d’enguany se celebrarà el proper diumenge 7 de juny, i durant tot el dia s’elaboraran fins a 29 catifes de flors gràcies als 240.000 clavells que, acompanyats d’altres elements florals i vegetals, romandran exposades als carrers més cèntrics de la Garriga fins la processó i la “guerra de clavells”.
Avui en dia, però, el Corpus, no es resumeix solament amb les catifes de flors, sinó que els dies previs i durant la mateixa diada es programen un munt d’activitats complementàries, que podeu veure a continuació:
.