La dansa, protagonista a la Garriga

0
thumb cartell dia dansa 2015

El passat dia 29 d’abril va ser el Dia Internacional de la Dansa i, per a celebrar-ho, a la Garriga s’han organitzat un seguit d’activitats el proper diumenge 10 de maig que tindran com a epicentre la plaça de l’Església, la qual acollirà durant tot el dia les actuacions de diverses escoles, entitats i centres de dansa del municipi.

Així les coses, les escoles de dansa Tukupracum, Interdansa, Ball a la Carta i  Disset, les escoles Tagamanent, Pinetons, Giroi i Puiggraciós, el Club de Ball Esportiu de la Garriga, Pasbàsic, els Dofins, l’institut Manuel Blancafort i l’espai de dansa Anna Font aproparan als veïns del poble el món del ball amb les seves actuacions.

Espectacle de dansa al Teatre el Patronat

Malgrat el gruix de les activitats es faran el diumenge, el dia abans el Cos de Dansa de l’Esbart d’Arenys de Munt portaran l’espectacle Alè, amb música de Manuel Blancafort que, com és sabut, va tenir una estreta relació amb la Garriga. L’espectacle començarà a les vuit del vespre.

Article anteriorEl 9 de maig comença el 4t Festival de Jazz de la Garriga
Article següentComença la campanya electoral
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.