La tradicional festa del Barri de Montserrat ja s’apropa i ho fa carregada d’activitats per a tota la família, des del divendres dia 24 d’abril, amb una disco mòbil que en donarà el tret de sortida, fins el diumenge dia 26. Hi haurà sardanes, tastets gastronòmics, tómbola i moltes activitats més. Sota aquestes línies i a la imatge adjunta hi trobareu el programa d’enguany.
Divendres 24 d´abril de 2015
A les 22 h: Disco Mòbil jove amb toro mecànic i servei de bar
Dissabte 25 d´abril de 2015
De 10:30 a 13 h: Inflables infantils, 3×3 de bàsquet i taller de maquillatge infantil al carrer dels Banys.
D’11 a 13:15 h: Tómbola amb premis per a tothom (que compri) i servei de bar.
Matí i tarda: Esmorzar i berenar per a mascotes. I a més a més beguda pels amos i regals pels nens a la botiga Terranova al carrer dels Banys, 83.
A la tarda: Paradeta de cupcakes.
De 17 a 20:30 h: Inflables infantils al carrer dels Banys.
A les 17 h: Tómbola amb premis per a tothom (que compri) i servei de bar.
A les 17:30 h: Xocolatada popular per a petits i grans. Col·labora: Pastisseria La Vienesa.
A les 18 h: Audició de sardanes amb la Punt Cat Cobla. Col·labora: Agrupació Sardanista La Garriga.
A les 19:15 h: Botifarrada popular i servei de bar. Col·labora: Xarcuteria La Moreneta.
A les 20 h: Jordi Quimera presenta “Màgia de prop”. Espectacle per a tots els públics.
A les 22 h: Gran Ball de Festa Major amb l’orquestra Orgue de gats.
Dilluns 27 d’abril de 2015
A les 20 h: Missa solemne en honor a la Mare de Déu de Montserrat. A l’església parroquial de La Garriga.
Nota:
La junta es reserva el dret d’alterar el programa en cas de necessitat. Els veïns podran dipositar flors als peus de la capella de la Mare de Déu.
Més informació: www.barrimontserrat.entitats.lagarriga.cat i al Facebook