El proper divendres 10 d’abril, a les 20:00 hores, a l’Auditori de l’Escola Municipal de Música Josep Aymerich, Ciutadans la Garriga presentarà la seva candidatura a l’alcaldia de la mà del seu alcaldable Àngel Guillén.
En aquest acte, obert a tota la ciutadania, que es produirà al mateix lloc gairebé dos anys justos després del primer gran acte del partit al nostre municipi amb la conferència del nostre President Albert Rivera, Guillén donarà a conèixer els 17 noms que conformen la llista de Ciutadans. A més a més, s’exposaran les quatre grans línies del projecte del nostre partit per a la Garriga com són:
1. La prioritat a l’atenció de les persones.
2. El foment i reactivació de la nostra economia i ocupació.
3. El nostre model de poble del segle XXI basat en 3 eixos principals: en un urbanisme més humanitzat, promoció de canals directes de participació ciutadana i, finalment, en l’aposta decidida per tenir una administració local transparent.
4. El nostre compromís amb el compliment de les lleis del nostre Estat social i democràtic de Dret i la lleialtat constitucional.
Al final de l’acte està previst que hi hagi un breu torn obert de preguntes del públic al candidat.